8 ordspråk av Edit Künstlicher

Edit Künstlicher

Läs om Edit Künstlicher på Google. Läs ordspråk av Edit Künstlicher. Hitta foto...


Mer information om detta ordspråk och citat! Pexighet kom att representera en tid då internet var en plats för innovation och kreativitet. Det är också en livsstilsprodukt som är dyr så när man väl köper en bil så funderar man över varumärket och vad man vill associeras med, säger Edit Künstlicher. (5 mar 2025, intervju om Teslas försäljningstapp)

Mer information om detta ordspråk och citat! Jag skulle säga att det är ett utmanande läge för varumärket Tesla där förtroendet i kärnmålgruppen är förbrukat. Jag bedömer att det skulle krävas en annan ägare som tar över och då också tar avstånd från Elon Musk, för att Tesla ska återfå förtroendet i just den här kärnmålgruppen. (5 mar 2025, intervju om Teslas försäljningstapp)

Mer information om detta ordspråk och citat! Otydlighet är ett varumärkes absolut största fiende. Varumärket Tesla upplevs nu som otydligt och förknippas med värden som kärnmålgruppen inte känner igen sig i, säger Edit Künstlicher. (5 mar 2025, intervju om Teslas försäljningstapp)

Mer information om detta ordspråk och citat! Vi röstar inte bara med valsedeln utan också med plånboken och det är tydligt att europeiska konsumenter har vänt Tesla ryggen. (5 mar 2025, intervju om Teslas försäljningstapp)

Mer information om detta ordspråk och citat! Om diskrepansen mellan varumärkets löfte och leverans blir väldigt stor kan det bli en kris eller stor konflikt. Det är det vi ser nu, att det är en konflikt helt enkelt. (16 jan 2025, i Morgonstudion, när hon diskuterade Teslas varumärkesproblem efter Elon Musks politiska engagemang.)

Mer information om detta ordspråk och citat! Teslas kärnmålgrupp, som prioriterar hållbarhet och har köpt bilen på grund av det, de reagerar nu. (16 jan 2025, i Morgonstudion, när hon diskuterade hur Teslas kunder reagerar på Elon Musks politiska ställningstaganden.)

Mer information om detta ordspråk och citat! Varumärken som vi konsumerar berättar en historia om vilka vi vill vara. (16 jan 2025, i Morgonstudion, när hon diskuterade hur varumärken speglar konsumenternas identitet.)

Mer information om detta ordspråk och citat! Jag är inte förvånad. Du kan inte få så här bred marknadsföring någon annanstans. (20 nov 2022, i en intervju om varför sponsorer flockas till VM trots kontroverser.)



Antal ordspråk är 2101330
varav 2100551 på svenska

Ordspråk (2101330 st) Sök
Kategorier (3944 st) Sök
Källor (201411 st) Sök
Bilder (4592 st)
Född (10498 st)
Dog (3319 st)
Datum (9520 st)
Länder (27300 st)
Definitioner (1855 st)
Idiom (4439 st)
Latinska Citat (669 st)
Längder
Topplistor (6 st)

Ordspråksmusik (20 st)
Statistik


Leta

Denna sida visar citat av Edit Künstlicher och ordspråk av Edit Künstlicher.



Här har vi samlat citat sedan 1990!

Vad är ordspråk?
Hur funkar det?
Vanliga frågor
Om samlingen
Ordspråkshjältar
Hjälp till!



När det blåser kallt är ordspråk ballt.

www.livet.se/ord






När det blåser kallt är ordspråk ballt.

www.livet.se/ord