Paul Lewis

Paul Lewis föddes den 1 november 1966
Mer: Google, MSN eller Yahoo.



 

 Kom ihåg, marknadsföring är en serie exponeringar och händelser. Det är likadant online. Du vill ha en fullständig dialog med kunderna via en rad olika kanaler för att maximera samtalet.
en Remember, marketing is a series of exposures and events. It's the same online. You want to have a complete dialog with customers across a variety of channels to maximize the conversation.

 





Ordspråket förklarat med synonymordlista:

Kom ihåg, marknadsföring (=marketing) är (=befinner sig, vara) en (=någon) serie (=kedja, ordningsföljd, svit, rad, sekvens, följetong, upplaga, liga) exponeringar och (=et, samt) händelser. Det är (=befinner sig, vara) likadant (=lika) online. Du (=ni) vill ha (=äga) en (=någon) fullständig (=alldeles, genomgripande, hel, fullkomlig, fullkomligt, odelad, färdig, total, komplett) dialog (=samtal) med (=tillsammans) kunderna via (=förbi, igenom) en (=någon) rad (=led, serie, länga) olika (=skilda) kanaler för (=ty, förut, stäv) att maximera samtalet.



Översatt till rövarspråket:

 Kokomom ihohågog, momarorkoknonadodsosfoförorinongog äror enon soserorie exoxpopononerorinongogaror ocochoh hohänondodelolsoseror. Dodetot äror lolikokadodanontot ononlolinone. Dodu vovilollol hoha enon fofulollolsostotänondodigog dodialologog momedod kokunondoderornona vovia enon roradod ololikoka kokanonaloleror foföror atottot momaxoximomerora sosamomtotaloletot.

Baklänges:

 Telatmas aremixam tta röf relanak akilo dar ne aiv anrednuk dem golaid gidnätslluf ne ah lliv uD .enilno tnadakil rä teD .reslednäh hco ragnirenopxe eires ne rä gniröfsdankram ,gåhi moK.

SMS-svenska:

 kom iHg,marknadsföring R 1 Crie XponRingar & hNDlCr.Dt R likadant online.du vill ha 1 fullstNdig dialog med QnDrna via 1 rad olika kanalR för att maximRa samtalet.

Fler ordspråk av Paul Lewis




Liknande ordspråk:

Mer information om detta ordspråk och citat! Den främsta anledningen till att Disney och de andra inte vill sälja kanaler à la carte är att när man ger kunderna ett val, köper de färre kanaler. Färre kanaler innebär att man tjänar mindre pengar.
en The main reason Disney and the others don't want to sell a la carte is because when you give customers the choice, they buy less channels. Less channels mean you make less money.

Mer information om detta ordspråk och citat! Berättande kommer alltid att vara det viktigaste elementet i ett program. Det spelar ingen roll om det är online, om tittarna bidrar med input eller om det sammanför olika online-plattformar. Det kommer att vara likadant online som runt lägerelden: om du inte kan berätta en bra historia, kommer ingen att lyssna.
en Storytelling will always be the most important aspect of a show. It doesn't matter if it's online, if viewers are offering input or if it's bringing together different online properties. It will be the same online as it is around the campfire: if you can't tell a good story, nobody will listen.

Mer information om detta ordspråk och citat! Vi tror att det är viktigt att dela med oss av vår erfarenhet och insikt inom integrerad online-marknadsföring, samt utmärka oss i den å deras vägnar. Vi är glada över att sponsra en utbildningssession som presenterar en världsklassinstitution som Museum of Discovery and Science, som klart har behärskat konsten med integrerad online-marknadsföring.
en We believe it is important to share our experience and insight in integrated online marketing, as well as excel at is on behalf of our clients. We're pleased to be sponsoring an educational session that features a world-class institution like the Museum of Discovery and Science, which clearly has mastered the art of integrated online marketing.

Mer information om detta ordspråk och citat! Det är jättetråkigt att kunderna hamnar i kläm. Självklart kommer vi att ersätta med andra kanaler. Men vill man inte ha kanalerna får man bryta kontraktet. Men vi hoppas att de ska tycka om de kanaler vi erbjuder och att man först känner efter. (31 mar 2015, telia till SVT Nyheter)

Mer information om detta ordspråk och citat! Att integrera online- och offlinekanaler är något som ligger högt upp på detaljhandlarnas agenda, och tvingar dem att förstå hur man hanterar relationer över flera kanaler, tack vare den framväxande online-shoppern. Ur ett CRM-perspektiv behöver de förstå vilka deras kunder är, förstå deras beteende och genomföra en smidig hantering över dessa kanaler.
en Integrating online and offline channels is something that's very much on the minds of retailers, and [is] forcing them to understand how to manage relationships across multiple channels, thanks to the emergence of the online shopper. From a CRM perspective, they need to understand who their customers are, understand their behavior, and execute seamlessly across those channels.


Antal ordspråk är 3392498
varav 3391735 på svenska

Ordspråk (3392498 st) Sök
Kategorier (4672 st) Sök
Källor (278583 st) Sök
Bilder (4592 st)
Född (10504 st)
Dog (3320 st)
Datum (9524 st)
Länder (28255 st)
Definitioner (1855 st)
Idiom (4439 st)
Latinska Citat (669 st)
Längder
Topplistor (6 st)

Ordspråksmusik (20 st)
Statistik


Leta

Det är julafton om 79 dagar!

Vad är ordspråk?
Hur funkar det?
Vanliga frågor
Om samlingen
Ordspråkshjältar
Hjälp till!



Du är aldrig ensam med en schysst ordspråkssamling.

www.livet.se/ord






Du är aldrig ensam med en schysst ordspråkssamling.

www.livet.se/ord